Berita Terkini

Simbol NAZI ditemui pada permukaan bulan


Foto-foto yang bocor ke Internet minggu lalu diambil oleh Cassiopeia probe tentang apa yang disebut sisi gelap Bulan telah menimbulkan banyak kontroversi di antara ahli astronomi dan ahli teori konspirasi. Foto di atas mendedahkan struktur dalam kawah Schroedinger berhampiran kutub selatan bulan.

Sumber-sumber rasmi telah gagal untuk memberikan penjelasan tentang perkara tersebut. Saintis juga bingung, dan sejumlah peneliti UFO dan konspirasi telah mengertikannya untuk membuktikan kewujudan 'extraterrestrial intelligence'.

Foto-foto yang dipilih tidak jelas, kerana sebahagian jarak orbit probe dan gangguan dari debu bulan terion bergantung pada awan di atas lantai kawah, namun bentuk yang teratur boleh dilihat di dalamnya, yang terletak sedikit ke sisi sebuah kawah melingkar sekitar 1.5 kilometer dalam diameter, itu sendiri terletak di dalam yang lebih besar, tidak teratur yang muram.

Ini bukan pertama kalinya benda-benda biasa telah dilihat dalam gambar yang diambil di luar angkasa. Ianya juga mungkin berkaitan dengan penampakan satu wajah dan piramid yang ditemui di wilayah Cydonia planet Marikh. Para astronomi tidak bersetuju,  apakah Swastika di bulan itu adalah struktur sebenar atau hanya ilusi optik.


Hindu, Aliens atau Nazi?

Penemuan di bulan itu adalah menarik terutamanya bentuk yang luar biasa. Keganjilan itu jelas berbentuk seperti Swastika, simbol yang digunakan, antara lain, oleh Sosialis Nasional pada tahun 1930-an dan 1940-an, yang menyebabkan banyak kesimpulan bahawa struktur itu berkaitan dengan Nazi yang melarikan diri ke Bulan selepas Perang Dunia Kedua.

Pada saat yang sama, di India dimana Swastika masih digunakan sebagai lambang kemakmuran, kebahagiaan dan keberuntungan, ratusan ribu orang-orang Hindu telah memulakan ziarah di seluruh negeri.

Penyelidik UFO yang terkenal di peringkat antarabangsa pula iaitu Martin Krauss tidak bersetuju. "Ini adalah tanda daripada Alfa Centaurians yang membawa kehidupan ke Bumi empat juta tahun lepas," katanya, "yang mereka tinggalkan di Bulan untuk mengingatkan kita tentang lawatan mereka."


Apa kata NASA?

Dalam pengumuman rasmi dari pihak NASA, jurucakapnya iaitu Roslyn Villacorta mengatakan bahawa ianya hanya kesilapan penerimaan signal dari satelit Cassiopeia. "Ini adalah kebetulan yang aneh isyarat yang keliru membentuk sebuah bentuk swastika, yang dikenali di seluruh dunia sebagai simbol yang sangat kontroversial."

Walaubagaimana pun, bagaimana mungkin satu kesilapan signal boleh membentuk satu imej yang betul-betul membentuk simbol Swastika? Ianya amat jelas dan bukan terlalu kabur atau formasinya mengelirukan.



Nazi di Bulan Sudah dari tahun 1945?

Saintis Romania Radovan Tomovici, yang telah mempelajari teori-teori konspirasi selama puluhan tahun, tidak bersetuju dengan pendapat dari NASA. "Selama lebih dari 70 tahun, telah menjadi pengetahuan umum bahawa Nazi mempunyai program penyelidikan yang diawasi oleh Hans Kammler ketika perang, dengan tujuan penaklukan dan kawalan ruangan orbit," katanya. "Nampaknya Kammler, yang menghilang secara misteri tak lama sebelum akhir perang, dan pasukannya berjaya. Kita berada dalam masalah sekarang," Tomovici menambah.


Via - Truth Today



Komen Pak Unik

Teori tentang Alien dan Hindu boleh ditolak ketepi kerana Alien itu hanya rekaan dan propaganda Illuminati untuk mengalih tumpuan manusia, manakala orang-orang Hindu tidak relevan untuk disabitkan. Cuma lambang Swastika itu di dalam Hindu ada pengaruh dari Illuminati juga.

Akan tetapi NAZI adalah jawapan yang terbaik kerana ianya ditabung sendiri oleh Illuminati sejak dari zaman Hitler dulu lagi. Mereka juga mencipta pesawat-pesawat yang berupa piring terbang (yang biasa dikenali sebagai UFO), di mana kajian tentang teknologi anti-graviti telah dilakukan oleh mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (12) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (64) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (50) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (248) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (335) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.