Slider

Cara Hidup

Konspirasi

Dunia Islam

Kisah Nabi dan Sahabat

Kisah umat dahulu

Sains

Foto

» » Proses derma sperma di bank sperma

Patut kah bank sperma ditubuhkan di Malaysia? Tengok saja lah macam mana prosesnya, tak mustahil nanti berduyun-duyun lelaki pergi menderma sperma kerana para wanita yang cuba mengeluarkan sperma dari mereka.

Bank sperma dalam gambar ini pun satu, mengapa tidak disuruh saja penderma itu mengeluarkan sendiri. Dan saya ni pun satu, apa kes pergi post menda-menda begini keh3. 

Mungkin kerana mereka mahu kan ketulenan, kang nanti tak pasal-pasal ada yang derma sperma lembu ke kambing ke.

Tapi kalau diganti wanita-wanita itu dengan lelaki, maka nampak seperti homoseks lah pula. Kalau nak letak orang-orang tua pula yang keluarkan sperma tu, ada ke orang tua yang sanggup?

Pendek kata, tak perlu buat lah bank-bank sperma ni, bikin kacau saja .......


«
Next
Catatan Terbaru
»
Previous
Catatan Lama


Artikel berkaitan:

Tiada ulasan: