Berita Terkini

Bruce Springsteen menyokong perkahwinan Gay

Seorang artis Hollywood iaitu Bruce Springsteen telah tampil untuk menyokong perkahwinan gay di kawasan kediamannya di bahagian New Jersey, di mana sebuah rancangan undang-undang kesetaraan perkahwinan akan mula mengutip undian minggu ini. Artis rock itu mengeluarkan kenyataan melalui laman webnya Rabu lalu menyokong undang-undang tersebut.

"Seperti banyak dari kalian yang tinggal di New Jersey, saya sudah mengikuti kemajuan undang-undang perkahwinan-kesetaraan saat ini sedang dipertimbangkan di Trenton," Springsteen menulis. "Saya sudah lama percaya dan selalu mengutarakan pendapat terhadap hak-hak pasangan berjenis kelamin sama dan sepenuhnya bersetuju dengan Gabenor Corzine ketika beliau menulis bahawa" isu perkahwinan-kesetaraan harus diakui untuk apa yang sebenarnya - sebuah isu hak-hak sivil yang perlu diluluskan untuk menjamin bahawa setiap warga negara diperlakukan sama di bawah undang-undang. " Saya sangat bersetuju dengan kenyataan itu dan mendesak mereka yang menyokong perlakuan yang sama bagi saudara-saudara gay dan lesbian kita untuk membiarkan suara mereka didengari sekarang. "

Senat New Jersey akan memberikan undian dalam rancangan kesetaraan perkahwinan Khamis ini, selepas sebuah panel Senat hari Isnin memberikan undian 7-6 untuk membawa rancangan ini kepada suara penuh. Meskipun tidak jelas apakah tagihan mempunyai 21 suara itu akan perlu untuk perjalanan, pembela hak-hak gay bersemangat untuk undang-undang diluluskan pada Januari nanti, ketika gabernor terpilih Parti Republik, Christopher J. Christie memberikan tempat kepada Jon Corzine Gov di pejabat kerajaan. Christie mengatakan dia akan Memveto rancangan undang-undang yang menyokong perkahwinan gay.

Pada hari Minggu, Springsteen diraikan di Kennedy Center Honors di Washington DC, di mana Presiden Barack Obama menyebutnya "anak pendiam daripada jersey ... yang tumbuh menjadi nobel rock 'n' roll generasi ini."


Sumber - Reuters


Ulasan

Jika seorang artis yang mempunyai banyak pengaruh telah menyokong perkahwinan sesama jantina, apa lagi peminat-peminatnya terutamanya yang tidak percaya kepada dosa dan pahala. Begitulah pihak-pihak yang tidak bertanggung jawab mengambil peluang terhadap artis-artis untuk mempengaruhi masyarakat. Biasanya kerja-kerja begini dilakukan atas arahan dari keluarga-keluarga Illuminati.

Semoga masyarakat kita tidak terpengaruh dengan dakyah-dakyah sebegini. Dan kepada semua para gay dan lesbian, saya menyeru agar hentikanlah perbuatan itu kerana ianya dibenci oleh TUHAN pencipta kita semua. Perhatikanlah bagaimana kaum Nabi Lut telah didatangkan bala oleh Tuhan kerana perbuatan homoseksual mereka.  Belajarlah dari sejarah dan peringatan-peringatan dari Tuhan kita sendiri. Penyakit-penyakit kelamin seperti siplis, AIDS dan sebagainya pun sudah banyak menular dan menjadi amaran kepada kita.


"Dan Nabi Lut juga (Kami utuskan); ketika ia berkata kepada kaumnya: "Patutkah kamu melakukan perbuatan yang keji sedang kamu nampak kejinya?


"Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki, bukan perempuan, kerana memuaskan nafsu syahwat kamu. Bahkan kamu kaum yang jahil".


Maka kaumnya tidak menjawab selain dari berkata: usirlah Lut dan pengikut-pengikutnya dari bandar kamu ini; Sesungguhnya mereka adalah orang-orang yang mendakwakan dirinya bersih suci".


Lalu Kami selamatkan Nabi Lut dan keluarganya serta pengikut-pengikutnya, kecuali isterinya, Kami takdirkan Dia menjadi dari golongan yang tertinggal Dalam azab.


Dan Kami hujani mereka Dengan hujan yang membinasakan, maka amatlah buruknya hujan azab yang menimpa orang-orang yang telah diberi amaran." Surah An Naml : Ayat 54 - 58

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (58) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (50) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (335) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.