Berita Terkini

Para saintis akan bincang tentang Mengubah Cuaca dengan laser

Pakar-pakar dari seluruh dunia akan bertemu bulan depan di World Meteorological Organization (Pertubuhan Kajicuaca Sedunia) untuk membincangkan bagaimana cuaca boleh dikawal dengan laser.

Banyak isu yang telah lama ditolak sebagai 'teori konspirasi' kini menjadi fakta arus perdana dalam sekelip mata. Bukan sahaja bukti jenayah perang dan pengawasan kerajaan, tetapi juga lebih sukar untuk mempercayai cerita-cerita, seperti pengubahsuaian cuaca sebagai contoh.

'Pengubahsuaian cuaca' telah ditertawakan selama beberapa dekad, tetapi dalam beberapa tahun kebelakangan ini satu senarai panjang laporan rasmi telah diterbitkan mengesahkan kewujudan projek tersebut. Malah, bulan depan satu persidangan yang diadakan di mana ahli-ahli sains akan membincangkan bagaimana cuaca boleh ditukar menggunakan laser.

The Telegraph melaporkan bahawa "Profesor Jean-Pierre Wolf dan Dr Jerome Kasparian, kedua-dua pakar biophotonics di Universiti Geneva, kini telah menganjurkan satu persidangan di WMO bulan depan dalam usaha untuk mencari cara-cara mempercepatkan penyelidikan mengenai topik ini."

Mereka berkata: "laser Ultra-pendek yang dilancarkan ke atmosfera telah muncul sebagai alat jangkaan yang berpotensi untuk modulasi cuaca dan kajian iklim. "Jangkaan tersebut termasuk kawalan kilat dan pemeluwapan dibantu-laser."

Pengubahsuaian Cuaca dan Geo-kejuruteraan adalah kedua-dua topik tabu bagi kebanyakan orang, dengan ramai mempercayai bahawa program tersebut tidak wujud. Walaupun segunung bukti yang dikemukakan oleh pengkaji dan dan penyelidik bebas, pengubahsuaian cuaca terlalu gila bagi sesetengah orang untuk percaya.

Kerajaan AS telah terlibat dengan projek-projek ini dalam rekod itu, tetapi mereka jarang akan mengakui ini dan enggan melayan sebarang pertanyaan mengenai perkara ini. Pihak media juga telah bersubahat dalam mengekalkan kebanyakan orang agar tidak percaya kepada Pengubahsuaian Cuaca dan Geo-kejuruteraan.

[IntelliHub]


p/s: Ya , masih  ramai yang apabila kita bercakap tentang Teori Konspirasi ini mereka akan mengatakan kita sebagai PARANOID, GILA, BERMIMPI dan sebagainya. Mungkin mereka buta dan tak nampak keadaan dunia yang berlaku hari ini dengan tragedi-tragedi di Timur Tengah, penyakit-penyakit pelik pada manusia dengan kemunculan virus-virus baru, cuaca-cuaca yang tidak menentu yang tidak pernah berlaku sebelum ini, pembantaian manusia, kezaliman, dadah, rokok, gejala rosak akhlak melalui hiburan tanpa batasan dan sebagainya.

Mungkin mereka mahu tunggu sampai kena ATAS KEPALA mereka sendiri baru mereka mahu percaya.

Kerana itu lah, kalau MALAS MEMBACA dan MENGKAJI jangan pandai-pandai tuduh orang lain paranoid, gila dan sebagainya. Kita di sini hanya mahu memberi peringatan agar kita semua berhati-hati. Kalau tak nak percaya sudah, jangan bising. Terutamanya bagi kita yang lahir selepas MERDEKA, yang sudah banyak dibutakan sejarah dan ilmu terutamanya ilmu Agama Islam oleh PENJAJAH. Maka yang kita nampak hanya yang berlaku hari-hari di depan mata kita saja, tanpa kita MENYEDARI betapa banyak rahsia-rahsia yang disimpan oleh Dajjal dan anak-anak buahnya dalam usaha untuk menakluki dunia ini.

Apa-apa pun, artikel-artikel sebegini hanya sebagai peringatan sahaja, betapa mahu ke tidak mahu, kita yang mengaku sebagai Islam akan BERPERANG dengan Dajjal juga suatu hari nanti. Suka atau tidak, PEPERANGAN AKHIR ZAMAN tetap akan berlaku. Maka sekurang-kurang nya agar kita SEDAR dan perbanyakkan amal soleh, berzikir, baca AlQuran, solat, mendalami ilmu Islam dan seumpamanya untuk menambah BEKALAN kita di akhirat nanti. Kita TIDAK SELAMANYA di dunia ini. Jangan mimpikan SYURGA di muka bumi ini. Faham tu anak-anak?  Bagusssss

Peace and justice for all.  Baarokallahu lii wa lakum .......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (53) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (49) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (333) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.