Berita Terkini

Bagaimana untuk membuat Gempa Bumi, Angin Puting Beliung dan Tsunami?

Sebelum kita belajar cara untuk membuat Gempa Bumi dan Tsunami, adakah anda sudah membaca tentang tajuk Gempa Bumi di Haiti buatan Amerika Syarikat? Kalau belum, diharap dapat membacanya dulu agar mudah faham tajuk yang akan kita teruskan ini.


Jika anda sudah khatam ketiga-tiganya, maka mari kita teruskan menonton video-video di bawah;

Bagaimana untuk membuat Gempa Bumi (Earthquake)?








Sebelum berlaku Gempa Bumi yang disyaki adalah buatan manusia, biasanya akan muncul awan yang berwarna-warni. Lihat saja contoh dalam video di bawah;



Awan berwarna-warni muncul 30 minit sebelum Gempa Bumi tahun 2008 di China



Bagaimana untuk membuat Angin Puting Beliung (Tornado)?





Angin Puting Beliung tiruan tertinggi di dunia di Muzium Mercedes-Benz


Model Angin Puting Beliung setinggi 40 kaki di Museum of Science and Industry di Chicago, Illinois, AS.




Adakah piring terbang yang digelar UFO itu yang memproses angin puting beliung bersamanya dan membantai kebanyakan tempat termasuklah di Amerika Syarikat sendiri? Mungkin tidak dan mungkin betul juga kan? :)


Bagaimana untuk membuat Tsunami?









Model ombak Tsunami di Museum of Science and Industry di Chicago, Illinois, AS.




tsunami dust wave


Gelombang Scalar

Dan sebagai tambahan video, di bawah ini adalah video-video yang menunjukkan tebukan pada awan di langit negara Israel, Russia, Mexico dan China, yang kemungkinan besar di lakukan menggunakan Senjata Scalar yang menggunakan Gelombang Scalar (Scalar Wave).



Tebukan pada awan di negara Israel , Russia dan China


Tebukan pada awan di negara Mexico dan Amerika Latin


Baca juga tentang Keadaan langit yang pelik di Romania dan Russia.

Dan jika anda merasa ragu-ragu dengan teknologi gelombang boleh melakukan sedemikian rupa dan merasakan tidak logik, maka lihatlah kepada gelombang radio, televisyen dan mobile phone yang anda gunakan itu. Tidakkah anda rasakan bahawa gelombang itu juga pelik?


Tesla Coil



Tesla Coil setinggi 15 kaki di Newcastle, Oklahoma, AS.


Tesla Coil gergasi di Russia


Tesla Coil juga dipercayai salah satu alat yang boleh digunakan untuk mengubah dan mengawal cuaca.

Maka dengan gabungan letupan bom Atom, kuasa HAARP yang boleh menjana hingga berbillion-billion watt, Gelombang Scalar, Tesla Coil dan beberapa teknologi lain, maka bayangkan lah kemusnahan yang dapat dibuat dari itu. Dan HAARP bukan sahaja disyaki menyebabkan pertambahan Gempa Bumi, tetapi juga menjana lebih banyak Angin Puting Beliung.

"Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab-sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan: (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat)." (Surah Ar Ruum : Ayat 41)

Bukan lah bermakna semua kerosakan dan bala bencana yang berlaku disebabkan oleh manusia sendiri yang melakukan bencana itu, tetapi kebanyakannya adalah kerana maksiat-maksiat yang telah dilakukan oleh manusia dan Tuhan menurunkan bala sebagai balasan kepada perbuatan-perbuatan tersebut.

Tetapi ada juga kerosakan-kerosakan yang dibuat oleh manusia sendiri, sesuai dengan Nabi Muhammad S.a.w telah memberitahu bahawa di akhir zaman akan keluarnya Dajjal, dan Dajjal akan menunjukkan syurga dan NERAKA dunia.

Siapa yang ikut Dajjal maka dapatlah syurganya (syurga duniawi) , yang sebenarnya adalah jalan ke neraka sebenar. Dan barangsiapa yang tidak ikut Dajjal, maka akan dapatlah nerakanya, yang sebenarnya jalan ke syurga sebenar.

Beberapa hadith tentang Dajjal membawa syurga dan neraka, antaranya, "Ia (Dajjal) akan datang dengan membawa seperti syurga dan neraka, dan apa yang dia katakan syurga itu sebenarnya, neraka." (Misykat, halaman 473).

"Dan dia akan membawa air dan api. Dan apa yang orang-orang melihatnya air, itu sebenarnya api yang menghanguskan, dan apa yang orang-orang melihatnya api, itu sebenarnya air tawar yang sejuk." (Misykat, halaman 473)

"Dia akan membawa api dan sungai dan barang siapa jatuh dalam apinya, dia akan memperolehi ganjaran dan disingkirkan bebannya." (Kanzul-'Ummal, jilid VII, halaman 2975)

"Dan carilah pada apa yang telah dianugerahkan Allah kepadamu (kebahagiaan) negeri akhirat, dan janganlah kamu melupakan bahagianmu dari (kenikmatan) duniawi dan berbuat baiklah sebagaimana Allah telah berbuat baik kepadamu, dan janganlah kamu berbuat kerosakan di bumi, sesungguhnya Allah tidak menyukai orang-orang yang berbuat kerosakan." (Surah Al-Qashash : Ayat 77)

Wallahu a'lam .......


* Update 15 Disember 2011

HAARP weapon of Dajjal for mass Destruction by Sheikh Imran Hosein

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (54) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (49) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (334) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.