Berita Terkini

Aktres Pakistan nafikan dia posing bogel untuk FHM

Pelakon kontroversi Pakistan telah dipaksa untuk menafikan bergambar bogel untuk majalah FHM edisi India berikutan dilihat ada tatu dengan kata singkatan 'ISI' pada lengan beliau.

Veena Malik muncul dengan dada terbuka di hadapan isu Disember FHM India, mencetuskan kemarahan di kalangan konservatif di Pakistan - kedua-duanya kerana kebogelan dan rujukan kepada agensi perisikan Pakistan.

Tetapi Cik Veena telah kuat menafikan bergambar untuk majalah tersebut, dengan bintang berusia 33 tahun itu menegaskan gambar itu telah diubah.

"Saya tidak pernah posing bogel. Saya tidak pernah melakukan apa-apa seperti itu. Pengurus dan pasukan undang-undang saya sedang mengkaji perkara itu. Kami akan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka," beritahu Cik Veena pada PTI, agensi akhbar India.

Editor FHM India, Kabir Sharma, bagaimanapun menegaskan bahawa tiada apa-apa jua telah diubah, dan mendakwa majalah itu boleh membuktikan kesahihan gambar.

Encik Sharma beritahu BBC: "Kami mempunyai rakaman video penggambaran serta e-mel dari Veena tentang bagaimana dia berharap untuk muka depan."

Imej itu didedahkan di laman web FHM India, halaman Facebook dan akaun Twitter pada masa yang sama hari ini.

Gambar yang didedahkan itu menunjukkan Cik Veena bogel, dengan tangannya dan sebelah kaki dalam kedudukan yang baik untuk menyembunyikan buah dada dan kawasan kemaluannya.

Pada lengan beliau terpampang tatu 'ISI' - singkatan untuk Perkhidmatan Perisikan Inter-agensi yang ditakuti di Pakistan - dengan slogan, "tangan di akhir dunia juga?"

Encik Sharma berkata merujuk kepada badan perisikan Pakistan adalah bertujuan sebagai jenaka sahaja. "Di India, kita berjenaka tentang perkara ini ... jika apa-apa masalah ... kita katakan ISI mesti berada di belakang ini."

Cik Veena adalah tidak asing dengan kontroversi. Pada bulan Januari dia menyerang seorang ulama tegas di Pakistan yang menuntut agar umat Islam sederhana perlu sesuai menutup aurat pada setiap masa.

"Jika seorang wanita cool dengan memakai burqa, dia harus memakai burqa. Jika seorang wanita itu, sebagai seorang Muslim, mahu memakai seluar jeans, maka dia harus memakai seluar jeans," kata Veena dalam satu temu bual dengan akhbar The Australian.

Beliau turut melancarkan serangan ketat ke atas pembunuhan maruah, menekankan bahawa wanita sentiasa menjadi sasaran dan bukannya lelaki.

Pernahkah anda mendengar bahawa mereka telah membuang asid ke muka seorang lelaki di Pakistan?" Dia bertanya.

Cik Veena juga telah dituduh sebagai bintang lucah. Walau bagaimanapun, pandangan lantangnya telah memenangi ramai peminat dari anak muda Pakistan dan golongan lebih liberal.

Berhadapan dengan kelakuan beliau yang 'tidak bermoral' oleh ulama Mufti Abdul Qawi dalam talk show TV, dia menepis kembali bahawa negara itu mempunyai perkara yang jauh lebih penting yang perlu dipertimbangkan - termasuk rogol kanak-kanak di masjid-masjid.

"Saya Muslim wanita, dan saya tahu had saya," beliau menjerit kembali. Mufti kelihatan terlalu terkejut untuk bertindak balas.

[Mail Online]


Dasyat juga keadaan di Pakistan ya, ingatkan hampir Islamik sepenuhnya, rupanya ada juga budaya-budaya tercemar. Gambar cover majalah di atas mungkin betul-betul diubah dan mungkin juga betul. Tak perlu lah kita buat andaian apa-apa, kang tak pasal-pasal jadi fitnah. 

Walaubagaimana pun, sebagai pengajaran agar JANGAN seksi-seksi sangat dan tutup lah aurat tu. Kalau dah terlanjur gambar seksi anda menjadi tatapan umum, menyesal tak sudah di kemudian hari.

Semoga Malaysia tidak mencontohi budaya-budaya buruk dari barat, walaupun sekarang ini memang banyak dah dicontohi pun.

Selagi Undang-undang Islam tidak dimartabat dan dinobatkan, selagi itulah jenayah dan maksiat akan semakin berleluasa. Bila lah masyarakat kita ni nak reti secara keseluruhannya ya?  Sabar je lah, kerana ini adalah ujian kesabaran ke atas mereka-mereka yang ingin menegakkan kebenaran .......


p/s: Harap maaf, gambar-gambar sudah dibuang kerana menampilkan aurat.

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (55) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (50) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (335) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.