Berita Terkini

Ibubapa di Nigeria akan dipenjara jika abaikan vaksin Polio

Vaksin itu racun jangka panjang
Ibu bapa yang tidak membenarkan anak-anak mereka untuk disuntik vaksin polio kini berisiko penjara kerana melanggar perintah kerajaan yang bertujuan untuk memastikan bahawa penyakit ini dihapuskan dari negara paling ramai penduduk di Afrika, pihak berkuasa Nigeria berkata pada hari Jumaat.

Tajuddeen Gambo, setiausaha tetap kementerian kesihatan negeri Kano, berkata bahawa Nigeria mempunyai undang-undang yang menghukum ibu bapa yang enggan anak-anak mereka akses kepada penjagaan kesihatan.

"Imunisasi polio adalah sebahagian daripada penjagaan kesihatan," kata Gambo.

[news24]


Sampai begitu sekali pihak Illuminati mahukan rakyat Nigeria disuntik VAKSIN. Masyarakat dikelabui dengan diberitahu bahawa SUNTIKAN VAKSIN itu boleh mencegah penyakit. Tetapi sebenarnya, SUNTIKAN VAKSIN itulah yang mendatangkan macam-macam penyakit lain di sama hadapan, kerana ia melemahkan antibodi tubuh manusia dari melawan penyakit.

Ya, mungkin VAKSIN POLIO bagus untuk penyakit Polio, tetapi kesan jangka panjangnya amat buruk, kerana boleh mengundang pelbagai penyakit lain pula. VAKSIN boleh diumpamakan sebagai RACUN JANGKA PANJANG.

Orang zaman dulu tidak perlu disuntik vaksin pun, tetapi dapat hidup sampai ke seratus tahun juga, tanpa penyakit-penyakit yang pelik, ganjil dan kronik.  Tetapi zaman sekarang, makin disuntik vaksin, makin timbul juga penyakit-penyakit pelik-pelik dan kronik.

Sila baca Illuminati dan penyakit terhadap kesihatan manusia, untuk penjelasan selanjutnya tentang isu ini. Kerana nampaknya masih ramai yang tidak tahu dan tidak faham, agenda penjajah untuk memupuskan populasi manusia secara tidak sedar ini.

Kerana bagi mereka, dengan menghapuskan sebahagian besar penduduk dunia ini, maka nanti yang tinggal akan lebih mudah untuk diuruskan. Dan pembahagian harta dan kekayaan dunia pun akan lebih baik (kata mereka).

Sedangkan Allah ta'ala sudah menyediakan segalanya cukup untuk keperluan manusia. Jikalau manusia TIDAK TAMAK, TIDAK PENTINGKAN DIRI, maka segala kekayaan di dunia ini boleh dikongsi sama rata, tidak perlu ada MONOPOLI, tidak perlu tamak membolot untuk keluarga masing-masing sahaja.

Tetapi apakan daya, manusia TIDAK PERNAH PUAS dengan kemewahan, nak lagi dan lagi dan lagi. Dapat segunung emas, nak segunung lagi, begitulah seterusnya, hingga lupa kepada ramainya golongan miskin dan hidup susah di sekelilingnya, yang patut dibantu olehnya, kerana dalam HARTAnya itu ada AMANAH dan TANGGUNGJAWAB, bukannya untuk bermegah-megah dan berseronok.

"Ketahuilah, bahawa sesungguhnya kehidupan dunia itu hanyalah permainan dan suatu yang melalaikan, perhiasan dan bermegah-megah antara kamu serta berbangga-bangga tentang banyaknya harta dan anak, seperti hujan yang tanam-tanamannya mengagumkan para petani; kemudian tanaman itu menjadi kering dan kamu lihat warnanya kuning kemudian hancur, dan di akhirat (nanti) ada azab yang keras dan ampunan dari Allah serta keredhaan-Nya, dan kehidupan dunia ini tidak lain hanyalah kesenangan yang menipu." (Surah AlHadiid : Ayat 20)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (54) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (49) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (334) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.