Berita Terkini

Kenali syarikat-syarikat automobil milik Illuminati

Boleh dikatakan hampir semua syarikat-syarikat kenderaan automobil di dunia adalah milik Illuminati. Di bawah ini disenaraikan beberapa darinya dan perhatikan logo-logo mereka dengan teliti. Logo-logo yang mereka gunakan sesuai dengan aqidah atau pegangan mereka yang asalnya memuja dewa-dewi kuno.

Logo dengan bentuk mata satu

Mata satu adalah simbol yang paling popular yang digunakan oleh mereka. Mereka memuja sesuatu yang dikenali sebagai 'the supreme being' / 'the All-Seeing Eye'.


The Eye of Horus


Ford



Toyota




Logo dengan bentuk perisai anti-kristus



Porsche



Ferrarri



Dodge - Siap ada kepala kambing di dalam bentuk perisai tersebut



Peugeot - Pernah menggunakan logo perisai, tetapi logo terbaru hanya singa berjalan



Lamborghini




Logo dengan bentuk planet SATURN

Saturn (Zuhal) di dalam mitos Roman kuno  ialah DEWA / TUHAN PERTANIAN. Ibunya bernama Helen / Hel. Dia berkahwin dengan Ops. Anak-anaknya bernama Ceres, Jupiter, Veritas, Pluto, dan Neptune.  Orang-orang Greek memanggil Saturn sebagai Kronos.

Land Rover - Perhatikan di antara perkataan Land dan Rover, ada seperti gelang yang mengelilingi planet Saturn. Juga bentuk luaran dengan bentuk ellipse seperti mata.



Nissan




Datsun




Logo dengan bentuk sayap

Asalnya diambil dari simbol 'the Winged Sun' atau matahari bersayap. Ia kadang-kadang dikenali sebagai Behedeti, iaitu nama Horus (dewa Mesir kuno) anak kepada Isis.




Bentley



Aston Martin




Logo dengan bentuk bintang

Bintang ada beberapa jenis yang digunakan oleh Illuminati. Dan masing-masing dengan maksud tertentu.

Subaru - Ada 6 bintang di dalam bentuk ellipse yang seakan mata satu itu. Bintang 4 point atau bintang matahari, menunjukkan maksud amaran yang serius dan sungguh-sungguh.



Pontiac




Chrysler - Logo lama berbentuk sayap, logo baru berbentuk bintang 5 point dan hexagon




Mercedes-Benz - Menggunakan bintang 3 point




Logo dengan bentuk piramid

Piramid juga adalah antara yang paling popular digunakan oleh mereka. 



Mitsubishi - Logonya merupakan 3 pancaran cahaya matahari yang membentuk sebuah piramid.



Citroen




Logo berbentuk seperti burung hantu

Simbol burung hantu biasa digunakan oleh Bohemian Club, salah satu perkumpulan rahsia atau 'secret society'  di bawah Illuminati.





Mazda - Ahura Mazda berasal dari bahasa Avestan yang memberi maksud nama kepada pencipta yang tidak diciptakan iaitu TUHAN mereka yang menganut agama Zoroaster.





Logo berbentuk simbol Mars

Mars (Marikh) iaitu nama yang digunakan kepada sebuah planet berasal dari bahasa Roman iaitu yang bermaksud DEWA / TUHAN PERANG.  Dia ialah anak kepada Juno dan Jupiter.  Mars pada mulanya dipanggil DEWA KESUBURAN dan TUMBUH-TUMBUHAN.  Kemudiannya terlibat dengan peperangan dan seterusnya dipanggil sebagai DEWA PERANG.




Volvo





Dan macam-macam lagi .......

Saya hanya mahu ajak saudara semua BERFIKIR, bukannya mahu MENGHARAMkan saudara-saudara semua membeli kereta di luar sana. Selain dari mahukan kita semua berusaha ke arah menegakkan Undang-undang Islam kembali, artikel ini juga mahu kita berfikir agar cuba ikhtiar untuk mencipta barangan sendiri dan bukannya selama-lamanya berharap pada teknologi luar (terutamanya dari Yahudi) sahaja.

Jika kita jaga PEMAKANAN kita dan amalkan pemakanan sunnah dari kecil insyaAllah otak kita akan cerdas dan segar , macam orang Yahudi.

Tetapi kita banyak disogok dengan makanan-makanan yang tercemar, fluorida yang menjejaskan Pineal gland dalam kepala kita, ubat-ubatan yang ada bahan kimia dan dadah, vaksin, dan segala pencemaran yang membuatkan otak orang Melayu kita terutamanya semakin LAYU.

Dan juga semoga kita TIDAK BERLAGAK jika kita ada KERETA BESAR dan MEWAH, tidak GILAKAN sangat kereta-kereta besar dan canggih, berpada-pada dengan setakat yang perlu, kerana bukan kita sendiri yang menciptanya, tetapi syarikat milik Illuminati. Dah faham ke belum ni?? :)  Wallahu a'lam .......


Kategori

Air terjun (9) Ajaib (22) Al-Hadits dan Sains (2) Alam sekitar (11) AlQuran dan Sains (38) Angkasalepas (51) Animasi GIF (3) Antik (8) Aqidah (13) Arkeologi (21) Astronomi (47) Bala bencana (42) Batu kalimah (4) Batu permata (23) Biar betul (113) Biologi (2) Bionik (4) Budaya (5) Cinemagraph (3) Dajjal (2) Download (1) Duit (37) Duit Kertas (15) Duit Syiling (25) Dunia Hiburan (129) Ekonomi Dunia (20) Ensaiklopedia (55) Foto (345) Freemason (2) Freeware (3) Gempa bumi (7) Geologi (6) Gerhana bulan (1) GIF animation (3) Grafik 3D (3) Halimunan (3) Hamas (8) Hantu (79) High speed video (6) Iblis (13) Illuminati (27) Imam empat mazhab (5) Indeks batu permata (1) Indeks duit (2) Indeks kad telefon (1) Indeks sampul duit raya (1) Indeks setem (1) Internet (94) Jalan-jalan (56) Jenayah (121) Jin (62) Kad telefon (3) Kamera (21) Kamera digital (16) Kata-kata hikmah (28) Kemalangan (58) Kematian (55) Kesihatan dan Perubatan (202) Ketenteraan (46) Kiamat (7) Kisah akhir zaman (2) Klasik (61) Kristologi (53) Landskap (111) Makanan dan minuman (17) Makro (6) Manipulasi Foto (6) Metafizik (6) Misteri (59) Motivasi (34) Muzium mini (65) Paleontologi (1) Palestine (49) Paranormal (74) Penggodam (23) Perang (31) Perkahwinan (22) Pernikahan (18) Perubatan Islam (4) Polis (9) Politik (132) Politik dunia (49) Puisi (6) Rekod (102) Robotik (27) Sains (60) Sampul duit raya (5) Scam (5) Sedih (46) Sejarah (29) Sejarah Islam (16) Sejarah kuno (4) Selebriti meninggal (12) Seni (6) Seni beladiri (1) Senibina (21) Serangga (15) Sukan (43) Syiah (15) Syirik (1) Syria (41) Teknologi (247) Teknologi Nano (8) Teori konspirasi (181) Time lapse (39) Timur Tengah (177) Tumbuhan (37) UFO (39) Ulama meninggal dunia (2) Video (333) Wallpaper Islamik (40) Yahudi (10) Zionis (20)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Imej tema oleh blue_baron. Dikuasakan oleh Blogger.