Rabu, 26 April 2023

Penarikan Pusaka benar atau Trik Silap Mata oleh Ki Sambung Roso?

 




Video penuh nya ada pada judul PENARIKAN PUSAKA RAMBUT BUNIAN MALAYSIA di link berikut --->  https://www.youtube.com/watch?v=zk-t_In3PUQ


Setelah diperlahankan dari video asalnya, anda akan dapat lihat TANGAN KIRI Ki Sambung Roso udah STANDBY menarik gelang itu dari sebelah BELAKANG akar pohon tersebut.  Perhatikan betul-betul, ia bukan datang dari dalam tanah, tetapi ditarik dari belah belakang akar pohon. Artinya, seperti GELANG itu udah ditempatkan / disembunyikan di sana sebelumnya.  


Adakah itu TRIK silap mata atau Penarikan Pusaka benaran? Saya bukan mahu menuduh / mentohmah beliau, tetapi saya bawakan video ini agar anda saksikan dan anda sendiri yang menentukan. Saya tidak mahu penipuan atau perkara-perkara yang tidak bagus berlaku dan mencemarkan dunia ilmu spiritual. Dan saya juga mahu agar Ki Sambung Roso menjawab dan menjelaskan sendiri berkenaan hal ini. 


Wallahu a'lam .......


p/s: Maaf KSR, selama ini gue percaya juga dengan penarikan-penarikan pusaka oleh kamu. Tetapi kali ini gue jadi curiga kerna gue saksikan sendiri yang ianya seperti satu TRIK.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih :)

Unikversiti Designed by Templateism.com & Copy Blogger Themes

Dikuasakan oleh Blogger.